ezginur bende özel Murat hocaya gidcektim ama çok yoğun oda eskiden kendi kliniği vardı Roda çok detaylı bakıyordu giden arkadaslarimdsn biliyorum ama şuan hastanede çok yoğun eskisi gibi değilmiş diye duydum bende normal devlet bölümünden devam ettim ama hiç iç açıcı olmadı özele gitmesem duan 17 haftaligiz bebeğim hakkında hiçbir şey ogrenmemis olacaktım göstermiyorlar bile