ezginur Hacettepe takipliyim bende doğumu vs çok iyi diye önerdikleri için oraya başladım ama hiç memnun değilim en baştan başka bir özel hastaneye de aylık muayeneye başladım her ay gidiyorum en ince detayına kadar bilgi veriyor açıklıyor için rahat ediyor hastaneyi umursamıyorum ki umursasak ne fayda kendi bakıyor on dk da bitiyor hiçbir bilgi vermiyorlar şikayetin varmı diyor yok dersen kan bile almaya gerek duymuyor asistan hepsi zaten konuşmaktan aciz