Sengul-9798 Ozlm_31 gebelik var hayırlı olsun inşallah 1 haftaya daha net çıkar çizgiler daha yeni dir büyük ihtimalle
Esoo06 Ozlm_31 bende çok silik le öğrendim. Maşallah Allah sağlıkla tamamlasın. 10. Güne kadar kan vermedim idrar çizgi de koyulukla takip ettim 10. Gün verdim kan
Sibel_72 Eğer ilaçların etkisi degılse var canım hayırlı olsun heyecana gelip ani davranma sırt üstü uzan bol su iç kontrol zamanına kadar da kan verme
Busra-10- Benimde bole çıkmıştı. 5 .gun embriyosu idi benim. 6. Gun test yaptım bole belli belirsiz idi hergun sabah tekrarladim testi . Şuan 16 haftalık ikiz gebelik darısı sana inşalalh
Ozlm_31 Busra-10- tesekur ederim benimde 5.gun embiriyosu 2 embiriyo kondu insallah degerim guzel artar 2 kimyasal gebeligim olmustu bu 3.tup bebek sizinkini de rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️❤️
Ozge56 Ozlm_31 ikiz canim iki emriyon tuttu bak görürsün. 6 gün bu kadar net çıkmaz değerin yüksek. Hadi hayırlısı olsun 🥰🥰🥰
Nurca1 Ozlm_31 hayırlı olsun canım benim bende transfer oldum bugün 7. Günüm adet ağrısı gibi kasık ağrılarım oluyor sende de olmuşmuydu
Ozlm_31 Elifcinar benim pek bir belirtim olmadı vücudunuzu çok dinlemeyin sadece 2 gecedir yağmur ve soğuk olmasına rağmen terliyorum geceleri sıcak basiyordu ve bel ağrım var yani bazen hiçbir belirti olmadan pozitif gören var
Ozlm_31 Elifcinar ediyorum sürekli bu yolda yürüyen hak eden emek veren herkese nasip etsin rabbim inşallah test yaparsanız post açın mutlaka ❤️🤲
Ozlm_31 Esoo06 allah razi olsun bende öyle yapmayı düşünüyorum 2 gün sonra tekrar idrar testi yapacağım peki kan sonucunz 10.gun kaç çıkmıştı
babygst Ozlm_31 hayırlı olsun maşallah güzelce ilerlesin benimde transferi saymazsak 1. Günüm darısı başıma 🤲🏻
Humeyra16Selim Ozlm_31 Benim 683 cıkmstı ama sen genede cok umitlenme bzim yorumlarimiza bakip sonrasinda hayal kirikligi yasamanida istemem canm sen doktora git o sekildw ögrn