Melo-fndkc benim hamileliğimde rahat geçti 30 haftadan sonra zorlanmaya başladım ama yapacak birşey yok mecburuz sabretmeye :) bizimkide biraz nazlı çocuk denemeye başladıkdan 9 ay sonra oldu hiç çocuğum olmayacak diye kafayı yemiştim şimdi diyorum canım kızçem rahat hamilelik yaşattı inşallah doğumuda kolay olur çatlaklar felan hikaye 😂 ya hiç olmasaydı o zamanda keşke her yerim çatlasada benimde çocuğum olsa diyecektim çatlakları dert edenlere kızacaktım 🙄 Allahım dileyen isteyen herkese hayırlısından sağlıklısından evlat versin 🤍🤲