Ben 9 ay boyunca sadece hindistan cevizi yağı kullandım az denilecek kadar az karnımın alt kısmında var , ama kesinlikle genetik, doktorum pahalı ürünler kullanmana gerek yok yap kullan nemlendir yeterli demişti. Çatlayacagı varsa her halükarda çatlayacak demişti