123esr_ arkadaşım Ersoy’a muaniye için gidiyordu ama doktor değişimi çok oluyormuş o yüzden bırakmıştı.Emseye bakabilirsin ben emseye gidiyorum çok iyi.Bundan önce yüzyıla gidiyordum herşey iyiydi ama bi kaç kişiden duyduğum kadarıyla doğumdan sonra bebekleri 10/15 gün tutuyorlarmış.Parasını devletten alıyorlarmış.Kuzenim 15 gün sonunda imzayla çıkarmıştı.Solunum sorunu vb şeyler söylüyorlar.O yüzden şuan en iyisi Emsey bu taraflarda