Merhaba 🙂 Bende 30+5 ikiz gebeyim. Bende doktoruma doğumu sormuştum ve 37/38 de yapılabilir her ikiz erken doğacak diye birşey yok demişti. Diz ağrılarımdan ve alt karın ağrımdan başka şikayetim yok bakalım şimdilik. İyi gidiyor dedi doktorumuz nasip 🤲 Kendinizi korkutmayın erken diyerek nasip ne zamansa o zaman olsun inşallah.