Tabi ki de gününüzü doldurabilirsiniz inşallahta doldurursunuz 🙏🏻 ben 33+5 te doğurdum her şey gayet güzeldi çok güzel bi hamilelik geçirdim 30+6 da öylesine kontrole gittiğimde nstde sancım çıktı 3 hafta erteledik 3 kere yatışla, benim oğlanlardan biri pek yaramaz çıktı kanala girip durdu maalesef 😇😇 size tavsiyem cinsiyetiniz belli olumca yavaş yavş alışverişi yapmanız yıkamaları halletmeniz ağırlaşmadan bitirmek lazım benim en büyük avantajım oydu birden ağırlaşıyor insan. Koca gün gezerken bir hafta içinde yemek yemeye hal bulamaz oldum 🥲 bebişlerin çantası için acele etmeye gerek yok erken doğum halinde kuvöze giriyorlar lazım olmuyor zaten ama kendi çantanız hazır olsun çikolatayı kapı süsünü yaptırın 🌸 kendinizi hiç strese sokmayın olumlu düşünün olumlu olsun 🙏🏻 tetkikleri kontrolleri aksatmayın en önemlisi o, hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏻😍