Minik1Civciv canım bende senin gibiyim, sürekli karın ağrım. Bu gebelikte 3 kez oldu kanamam. Gemde cok siddetli. Suan koraspirini kestim. Doktor o sebebiyet vermiş olabilir dedi. 0.6 lık kullanıyorm iğne kilom 76 önceki oykulerimden dolayı 0.4 belki yetersz kalabilir dediler. İlk basta 0.4 *2 kullwnıyordum hatta doktorum koraspirinde almdedi ama ben korktm sonuctq cok ciddi bir pıhtılasmam yok. Sonra kanama yaptı. Aspirini kestim. 0.6 lık vuruluyorm.