Minik1Civciv ah canım benimde 2 kaybım var ve karın ağrım oldu. Doktoruma halimi cokta güzel arz ettim ama hep rahim genişliyor vs dedi, idrar kültür temizdi. İkşnci bebekten sonra arastırılmada üreplazma oldgnu Öğrendim. Antibytk kullandım, yeniden test verdm ama koca samatya bu testi yapmıyormus, vajinal serviks kültürü almıs benden. Bende üreme olmadı die gebelik düşündüm. Yeniden gidip testi yaptırdım 10 haftalık hamileyim cok karın ağrım var ve aynı zamanda bana kanama da yapıyor. Özelde yeni basladgm doktorum sikayetlwrin enfeksyon kaynaklı, raporunu getir sana acilen trdavi baslayacagz dedi. Kısacası vajinal enf testi yaptırın derim.