Srp37 progestan kullanmıştım düşük riskim vardı onu da bıraktım şu an. Benim doktoruma hatırlarmasam full ilaçsız vitaminsiz hamilelik geçecek 😤her şeyinden çok memnunum şu yönünü hiç sevmiyorum. İşk gebeliğim neler yapmam lazım onu da bilmiyorum,sağa sola sora sora öğreniyorum ben de🙈