Gercekgulbahar Kızlar progestan fitil oksapar kan sulandırıcı iğne ve coraspin ne zamana kadar kullandınız ne zaman bıraktırdı doktorunuz benim doktor henüz bisey demedi bende devam ediyorum kullanmaya
esraEb Gercekgulbahar bana da doktorum öyle bir ilaç vermedi bile. Kan sulandırıcı ne için kullanılıyor tam olarak ?
Sedaurganci Gercekgulbahar progestan 12.haftada bıraktık oksapar 37.haftaya kadar devam ediyor coraspin 32.haftadan sonra icmene gerek yok dedi doktorum su anda 37 yım bı demir ilacı dvitamini bide oksapar var işte bir iki gün daha vurur birakirim
Srp37 Gercekgulbahar 17 haftadayım progestana devam edeceğimi söyledi oksapar iğnede doğum yaptıktan 1 ay sonrasına kadar kullanacağımı söyledi doktorum
Gercekgulbahar Sedaurganci bu gece 29 haftalık olacağım fitile halen devam ediyorum kan sulandırıcı ve oksapararda aynı şekilde devam birde bu ek olarak kan ilacı ve ocean Mummy kullanıyorum
Gizem07487 Gercekgulbahar aspirini doğuma bir hafta kala birakacağız dedi kan ilacı da kanım eksik olduğu için onu sabah akşama çıkarttı doğuma kadar kullanacağım fitil falan kullanmıyorum canım ben
Sedaurganci Gercekgulbahar Allah yardımcınız olsun zorlu bir süreç tabikii ilerleyen haftalarda iğne vurmak zaten zorlayıcı geliyor insana ben göbeğimden yapıyorum hep
Beyzanur4155 Gercekgulbahar fitil baş dönmesi yapıyor mu sizde aşırı başım dönüyor benim onu kullanmaya başladığımdan beri
elifcicek_07 esraEb öyle herkese yazılan vitamin gibi birşey değil zaten bu genetik testlere göre genelde bebek kayıpları yaşayan insanlar kullanıyor. Yani forumda her 10 gebeden 1 i bunları kullanıyor bizde ilk haftadan beri kullanıyoruz iki bebek kaybımız var o yüzden
Srp37 esraEb bebeğinizin durumu iyidir kanda pıhtılaşma yoktur bebeğe oksijen gidiyordur belki o yüzden vermememiştir. Ben progestanı vajinal yol ile alıyorum öyle uyku, baş dönmesi vs. Olmuyor.
Gizem07487 Sevilayms çoğul gebeliklerde önlem için de kullanılıyor canım riskli gebeliktede veriyorlar
Gercekgulbahar Sevilayms hayır olmadı önlem amaçlı verdi doktrum başından beri kullanıyorum birde tup bebek olduğu için
Gercekgulbahar Srp37 oksaparı karnım büyüdüğü için göbekten yapamıyrum koldan eşime vurduruyorum oda çok yakıyor
Gercekgulbahar Beyzanur4155 vajinal yoldan fitil olarak alıyorum ben oral yoldan alanlar varmış onlar söylüyor baş dönmesi yapıyor diye