Ben yaptırmadım, pişman oldum 2 baklava kadar diye duymuştum bence yaptırmalısın, ben 34 haftalık hamileyim ve şuan şekerim yüksek çıkıyo, 24 haftalık yaptıkrsaydım yediklerime dikkat ederdim , eğer yaptırmazsan yediklerime dikkat etmelisin , börek ,tatlı özellikle hamurlu şeyler yememelisin sonra benim gibi keşke diyelirsin, benim bi börekte 198 çıktı , bu hafta ölçtüm öncedende hep yedim ,en azından şeker oldugununbilseydim yemezdim , şimdi dikkat ediyorum ama 4 haftam kaldı , doktor bebeğim için iri dedi, gebelik şekeri de olabilir, genetikte olabilir , ama yaptırınca elindeki veriye göre daha dikkatli oluyo insan ,gebelik şekeri olunca bebekte olabilicek şeylere bakın isterseniz , tabi yinede siz bilirsiniz