Yaa ben de elimde olmadan gergin davranıyorum, yani ailem farkedip söylüyor, gerginsin diye. Ama sürekli ağrıyıp yanan bi meidem var ama normal bi mide ağrısı değil ki, sanki zehir içmişim de midemden boğazıma kadar eritip kavuruyor gibi oluyor bazen, bazen de daha hafif ama nerdeyse günümün tamamı böyle geçiyor. Nazlı biri de değilim sürekli şuram buram ağrıyor da demiyorum o yüzden gerginliğim yansıyor. Ama neyapabilirim ki🤦🏻♀️🤷🏻♀️