prenses_annesii2603 Smlaa sol tarafınıza yatın sakin olun 2 saat içinde hareket olmalı olmazsa doktora gidin görünün
KLORAKHANIM Smlaa daha haftasi kücük bir sey olmamistir, yorulduysan eger bebegin de hareket etmeyebilir bu cok normal
Smlaa prenses_annesii2603 2 saati geçti ama iş yapiyodun hiç durmadım cukalata falan yedin ama yok kasıklarımda agriyo cok korkuyorum
prenses_annesii2603 Smlaa ayaktayken hareketler pek hissedilmez çikolatalı yiyin yine sol taraf uzanın siz bekleyin
iremasmahan06 Elinle birazcik karnina ufak dokunuslar yap birazcik bekle haraket etmezse bir daha yap normalde dokundugunda haraket etmesi lazim
iremasmahan06 Smlaa 19 haftaliksa hissetmemen gayet normal korkma canim içinin ferah tut Allahin izni ile insallah birsey olmaz
Smlaa iremasmahan06 arada bir kendini hisetiriyodu ya Allah’a şükür iyiymiş kalbini dinledim doktor daha dikkatli olmam gerektiğini sağlıklı oldunu soyledi
Ruhsar35 Merak etme canım içini ferah tut bişey olmamıştır o çok korunaklı bir yerde stresten kasılmış olabilirsin 🙏🏻
nnisanannesiii Smlaa geçmiş olsun canım bende sıcak su döküp karnımı yakmıştım dikkatli olmak gerek..
Ruhsar35 Smlaa stres çok etkiliyo kuzum bende stres yaptığım an kasıklarıma vuruyo o yüzden artık polyanna gibi geziyorum ortalıkta mecburum buna ama işte bazen ister istemez oluyo için rahatlamıştır o kalp atışı herşeye değer🤭