kimsiniz efeninannesiii_ bende bende o tas gibi olmasindan oturamiyorum😂 ben pazartesiye kadar dogurmak istemiyorum ya balik burcu olmasin😂
kimsiniz efeninannesiii_ benimde randevum var en son kizim donmemisti🙄 donmediyse sezeryan gunu vericek sanirim
efeninannesiii_ kimsiniz ben pazartesi muayeneden sonra normal olmaz derse hemen sezeryan günü almak istiyorum diyeceğim. Linç yerim belki ama 40a kadar sabrım yok gerçekten artık 🥺
kimsiniz efeninannesiii_ asko niye linc yiyesin millete ne nasil dogurcagindan😂 oyle yaparsin hayirlisi olsun insallah
efeninannesiii_ kimsiniz orası öyle ama sen nasıl annesiiin ne demek beklemem, benciiiiiil, sizin gibiler anne olacak densin istemem😂😂
IkraMustafaa efeninannesiii_ pazartesi günü doktorum gün vericek parmakla sayılabilcek günlere geldik sen birde beni düşün hem korku hem heyecan 🥺☺️🌸