Nursel_44 Minisanne12 Minisanne12 40 hafta beklersek 70 ama doktorum 10 gün erken sezaryenle alırız dedi Şafak 60 gibi 🥹😌🥰
Rabia06 Sinem011 evet canım benm 3. Dogumum olcak nasipse normal olarak ❤️ sen normal düşünüyomusun peki
SaHil_Hayat Esrayigit_ canım artık doğursaana Allah korusun neden bekliyorsun her türlü çekeceksin zaten o sancıyı kaçış yok
Esrayigit_ SaHil_Hayat suni sancidan korkuyorum çok aşırı konusu bile açılınca kalbim ağrıyor kendi sancimin olmasını bekliyorum
1nazoss Esma1993 eğer hersey normalse bebeğin pozisyonu vs normal doğum olmanı öneririm sezeryan zor çünkü başta kolay gibi ama sonrası zor bence aksilik olmadıkça umarım normal olursun…