37+4 hamileyim elimden geldiğince kısa tutucam🙈en son 35+6 da gece 10:30 tek taraflı bel ağrım tuttu takı gece 3:40 kadar dayanamadım hastaneye gittim 3ila4 santim açılman var dediler nst sancı çıktı doğumun başlamış dedi eğer evin yakınsa git evde sancini çek suyun geldi mi gel dediler bende çok korktum geldim eve 2 saat yine sürdü ağrı 🥹 duşa girdim duştan sonra kuranı kerim okudum sabaha karşı 8:30 da ağrım dindi sanki yalanmiymiş gibi her nyse kendi kendimede dedim son bı kontrole gidip takı doğum sancım başlimiyana kadar hastaneye gitmiyicem dedim cuma günü gittim 37+2 im ultarsona dan baktı herşey çok güzel dedi açılmama baktı 3 santim tek açıklık var dedi nst bagladi nstde sancım olduğunu söyledi doğum sancısı dedi ve çok fazla dedi senin şuan kendini yerden yere vuran gerekiyor dedi ve sen hisetmiyorsun dedi evet dedim acil yatış yapıp suni sancıyla dogurtmam gerekiyor dedi kabul etmedim doktorum ise kabul etmediğim için bebeğe bişey olur dedi yine yok dedim eve geldim şimdide içime korku girmiş ya bebeğe bişey olur diye açıkçası suni sancidan çok korkuyorum ilk gebeligim biraz ürkuyorum ve suni sancin ne olduğunu bilmiyorum çevrem tarafından çok kötü bı aci olduğunu biliyorum sadece 😏ve kararım kendi sancim gelmeden hastaneye gitmek istemiyorum sizce sizin başınıza böle bişey geldi mi hiç ??🥲