Mnvvr_ozcakan1
Bir çocuğun bir tane annesi olur. Etraftan fikir alınacak bir konu da değil bu. İlla ki fikrinizi söyleyip destek bekliyorsunuz ama bence yapmayın. Önemli olan babayla annenin ortak kararı. Baba illa istemiyorsa eğer yanına ikinci bir isim seçebileceğini söyleyin. Yorumlar da demişler diğer annelerimiz zaten. Mavi,pembe,deniz,toprak, yağmur, güneş vb. şeyler isim oluyor da bu mu olmayacak.