Mnvvr_ozcakan1 Merhaba kızlar bişey sormak istiyorum 21 haftalık hamileyim allah nasip ederse kızım olcak kızımın adını lila koymak istiyorum eşim dahil çevremdeki hiçkimse beğenmiyo her duyan bu ne diyo çok kırılıyorum üzülüyorum size gerçekten kötü mü 😔
ebrusngl Mnvvr_ozcakan1 yani genelde renk adı olduğu için isimde tercih edeni pek duymadım çokta hoş gelmiyo kulağa tabi sizin kararınız yinede :)
anapanda12 Mnvvr_ozcakan1 bende Mihrimah istiyorum bunu da beğenmeyen çıkıyor lila yerine lale yada daha benzeri isim tercih etmelisiniz eminim kızınız içinde daha iyi olur hele şuan ki nesil göz önüne alınınca çok dalga konusu olup psikolojik olarak sıkıntı yaşamayın mavi yeşil yeşim maviş tarzı isimlere alışığız ama lila ismi nadirde olsa var lakin çevrenizde pek tabii duyulmamış aşırı tepki verilmesi normal
Ruvii Mnvvr_ozcakan1 neden kötü olsun siz ne istiyorsanız onu koyun ayrıca mavi oluyor da neden lila olmasın. Birde tavsiyem bu kadar küçük şeyleri insanlara danışmayın annesi sensin o bebeğin. Şimdiden bu kadar fikir almak sonra sizi daha çok bunaltmalarına sebep olur
Greenmomy Mnvvr_ozcakan1 herkesin isim konusunda tercihi ve beğenisi farklı. Ama eşinizin de beğenmesi daha güzel olur tabi. Lilaya benzeyen Lina ismi var. Benim hoşuma gidiyor bunu düşünebilirsiniz
Hizligonzales Mnvvr_ozcakan1 bu sizin tercihiniz kotu degil ama ben olsam koymazdim acikcasi ama tercih meselesi tabiki benim hosuma giden sizin hosunuza gitmez sizinki bana o yuzden milletin dedigine bakmayin bence
alparslansmother Benim de yigenim var metehan bende Alparslan koyuyorum o ne oyle diyolar cok uzun ben diyemem diyolar
Berenibeklerken Mnvvr_ozcakan1 mavi oluyor da lila neden olmuyor. Ayrıca lina da çok moda ona da benziyor. Siz ne beğeniyosanız onu koyun millete ne?
Yuliaece Mnvvr_ozcakan1 gayet güzel ama lila renk ismi olduğu için garipsiyolar heralde ama takma hiç gayet güzel isim çok istiyorsan koy gitsin ben Lavinya istemiştim eşim beğenmedi koymuyoruz 🤷🏼😄
nilsmomy Mnvvr_ozcakan1 Ennnn sevdiğim renk sevmek dışında sanki lila rengiyle aramda bir bağ car beni tanıyan herkes bilir bunu 😂 o yuzden bende istedim ama benim çevrem bunu kaldıracak olgunlukta değildi vazgeçtim 🥲
Kardelentrkylmz Mnvvr_ozcakan1 sakın insanları düşünme o kadar acımasızlarki sanki karşılarında hamile biri var gibi konuşmuyolar. Benimde oğlum olucak adımı pars düşünüyoruz rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bende kuzenimin karısına söylediğimde o ne öyle köpek ismi gibi dedi. İnsanlar çok acımasızz onları dinleme ve sen ne istiyorsan o şekilde düşünüp koy ismini bolvverrğ
Mnvvr_ozcakan1 Kardelentrkylmz o kadar haklısın gerçekten insanlar çok acımasız herkesin beğendiği isim faklıdır beğenmesende insan nezaketen güzel der kalp kırmak neden