esraEb Nnnnnn_ benim sorunum da uyku 😤asla erken uyanamıyorum. 10-11 falan uyanıyorum. 11-11 buçuğu buluyor kahvaltı yapmam 🙈ama yine iştahım olmuyor. Genelde tost ekmeğinden bi tane tost bi bardak da ayran içiyorum. Basen de standart peynir zeytin yumurta falan ama ufak porsiyon oluyor.
Nnnnnn_ esraEb Evet bende de aynisi oluyor. Hamilelikle alakali artik calisamiyorum da, o yuzden ben de 10-11 boyle saatlarde uyaniyorum. Uyaninca da aclik geliyor 😂
Nnnnnn_ esraEb Bende 19+4 oldu artik. Yavas-yavas agirlasmaya basliyor. Siz bebeginizin kipirdamalarini hiss ede biliyormusunuz? Sizde kac haftalik?
esraEb Greenmomy fobim oldu artık. Bide benim allerjik astım var başlayınca bitmiyor hapşırmam. İçim ferahladı herkeste aynı şeyi yaşıyormuş 🙈keşke yaşamasak bu zorluğu ama en azından normal bi durummuş 🙈
esraEb Nnnnnn_ 17+2 oldum hiç karnım falan da yok. Ama çok hantal oldum karnıma göre aşırı derecede 9 aylık gibiyim 😤henüz hareket hissetmedim 🤷♀️
Nnnnnn_ esraEb Ultrasona gittinizmi? Doktorunuz ne dedi durumla ilgili? Insallah saglikla bebeginizi kucaginiza alirsiniz 😊
1asel-duru Hapisirik gelince bacaklarınızı karnıniza çekin biraz karnınızı sıkın o zaman sancı olmuyor zaten bir sakincasi yok da ne olur ne olmaz ben öyle yapıyorum
esraEb 1asel-duru ilk kanama olduğumda her şey bi hapşırma ile başladı. Ama bi önceki gün ev temizliği yapmıştım biraz dikkatsiz davrandım ve sancım o gün başlamıştı. Ertesi gün bi anda karnıma bıçaklar saplandı uzandım azıcık o esnada hapşırmam geldi. Hapşırınca kanamam başladı o günden sonra korkar oldum hapşırmaya 😤
1asel-duru esraEb anladım kanama alanı oluşmuş ve en ufak bir zorlamada devam etmiş biraz dikkat etmelisiniz kese zarar görmüş olabilir
esraEb Nnnnnn_ girdim sorun yok dedi. Testlerim de güzel şükür. 20 nisan da detaylı ultrason olcak inşallah 🙏
esraEb Nnnnnn_ sanırım erkek 🙈 çok uğraştı görebilmek için. En son evet ya bu kesin erkek dedi. Üç kez görmek için çabaladı üçünde de erkek dedi en sonda kesin dedi ama yine de detaylıya kadar her ikisine de hazır olmam lazım 🙈sizin belli mi
Nnnnnn_ esraEb Tebrik ederim. Masallah 🥰 Bende de bebegim erkek. 2 kez ultrasona gittik, ikisinde de erkek cikti 😂 e sonunda inandik
esraEb Nnnnnn_ allah bağışlasın 🤗 doğum ne zaman sizin. Benim haftamda olan herkesin bebeği kız. Öyle bir şey var mı. Ondan dolayı da biraz içimde tereddüt var. Bebeğimi sevemiyorum ismiyle 🙈
ilgihazaal esraEb bir kere yatarken aniden hapsirdim hazirliksiz yakalandim sanki karnim delindi 🤦🏼♀️ bir sey olmadi sukur kivrilmak lazım biraz one doğru. Hapsirik oluyor illaki
esraEb ilgihazaal aynen öyle oldu benimde. Korkunç bi andı 😞uzanıyordum ben de kendimi toparlayamadım 😤
Nnnnnn_ esraEb Insallah 5 ayi tamam oluyor, dogum 4 ay sonra 🙈 Cinsiyyetin haftayla ilgili oldugunu bilmiyordum, oylemiymis? 😳
minikmelegim_ esraEb bende böylr bir konu açmıştım herkes yaşıyor bu durumu. Yatıyor vaziyette iseniz ki zaten en çok o zaman acıyor, hemen cenin pozisyonuna geçip öyle hapşırın. Ve kendinizi sıkmayın. Öyle yapınca acımıyor
esraEb Nnnnnn_ ben de bilmiyorum ki. Birkaç yerde öyle okudum. Bana da saçma geldi ama insanın aklına bir şey düşünce sorguluyor istemsizce 🙈