maviruya Nurdrmz_24 Olabilir canım her hamilelik bir olmuyor. Bende ilk çocuğumda perişan olmuştum yerlerde sürünüyordum bunda iyiyim. Bide sanırım diğer bebelerden karnımızdakini düşünme vaktimiz kalmıyor 🤣
Nurdrmz_24 maviruya gönderilerinize baktım bende 2. Kez anne olucak henüz 22 yaşına girmedim nişanda gireceğim ilk bebeğiniz kaç yaşında
Zumzumm Benmde 6+1 göğüs şişkinliği dışında bi şeyim yok,bulantı bekliyor insan:) ilk hamileliğim. Keseyi gördüm 10gün sonra kalp atışı için gidicem,heycanla bekliyorum:)
maviruya Nurdrmz_24 İlk bebeğim 2 yaş 1 aylık. İkincisi de karnımda 3.ayını doldurdu🤣 bende Nisan’da 23 yaşına gireceğim kısmetse 🥰
Nurdrmz_24 maviruya hayırlı olsun cinsiyetinizi öğrendiğinizde yazın olur mu belirtilerimiz çok benziyor merak ederim bende öğrendiğimde yazarım inşallah 😊
maviruya Nurdrmz_24 Olur tabi unutmazsam yazarım inşallah 🥰 var mı sizin tahmininiz kendinizle ilgili
maviruya Nurdrmz_24 Olur tabi unutmazsam yazarım inşallah 🥰 var mı sizin tahmininiz kendinizle ilgili
Nurdrmz_24 maviruya eşim kızıma doktor ilk erkek sanki dedi 12. Haftada falan eşim hayır kız dedi ben kız hissediyorum dedi kızımız olucak dedi oldu gerçekten de 11 aylık şuna kızım Ama bunda erkek hissediyor bende öyle açıkçası nedeni yok gibi tamam hurafe şeyler oluyor ama %80 lik oranda erkek belirtileri taşıyorum sadece bulantı mide yanması kızım da mesela son ay mide yanması yaşadım ilk başlarda hiç yaşamamıştım daha sonra cildimde düzelme göğüs kararması tatlı çok tüketiyorum bunun gibi sebeplerden ötürü ben kızıma hamileyken tövbe ettim yapmicam dedim 2. Yi ama ağrılarımı unuttum galiba ki tekrar istedik perişan olmuştum kızımda yarın 7+0 olucaz ve kalp atışına gidicez hala bi belirtim yok sadece sırtım çok ağırıyor bide midem sabahları bulanıyor kusma yok 🥲
maviruya Nurdrmz_24 Benimde oğlumda hamilelik boyunca deli gibi midem yanmıştı bunda da yanıyor. Ben kız istiyorum ama hayırlısı olsun tabi. Oğlumda bel ağrım çoktu bunda da kalçamdan bacağıma vuruyor ağrı belki kızdır ondandır diyorlar da bakalım 🤣
Nurdrmz_24 maviruya hadi bakalım gönlümüze göre olsun inşallah oğlu olan kız kuzu olan oğlan istiyor :)
Zeynep_T Nurdrmz_24 8+1 olduk soruyorlar hamilelik nasıl gidiyor diye ben hiç bisey hissetmiom diom bulantı kusma yok normal günlük hayat gibi ve nedense inanmıyorum hamile olduguma rüya gibi sanki
Nurdrmz_24 Zeynep_T ya sabahları göz kararması bide bulantı var kusma hissi yok anlamadım bende kızımda mahvolmuştum bunda tık yok