Nurdrmz_24 Benimle aynı durumda olan var mı kızıma hamileyken adetim geçer geçmez perişan olmuştum mide bulantısı kusma vs ama bunda hiç bir şey hissetmiyorum 🤦🏼♀️
Sengul-9798 Nurdrmz_24 çok normal 7.ci haftada kalp atışı başlıyor ve bazilarin da mide bulantısı vücut ısısı artması başlıyor senin çok yeni 7.ci haftaların sonunda başlar
Dareyn Nurdrmz_24 çok normal Allah izin verirse ilerleyen aylarda kusma bulantı ile çok çok hissedersin 😁😁😁
Melson20 Nurdrmz_24 bende kizimda oyleydim su dahi icemiyordum. Simdi ⅚ haftalik ama hicbir sey hissetmiyorum uykusuzlukla biraz mide yanmasi ve daha cok tatli istegi.
xbebegimx Nurdrmz_24 bnde 6+3 ve aynisii ilk gebelikte su bile icemiyodum. Bunda ara ara agrim oluyo hazimsizlik oluyo onun disinda bi sey yok sukur😊
Melomy ben de öyleydim adetim gecikti sadece öyle şüphelendim olur denilen hiç bişeyi yaşamadıö şimdi 12. haftadayım koku hassasiyeti ve şişkinlik basladı 😂
Nurdrmz_24 Melson20 ay aynen bende öyle tatlı çok yiyiyorum uyku hali var geceleri mide yanması oluyor ama bunları belirtiden saymıyorum dediğiniz gibi su bile içemiyordum kızım da
Samye18 Ben aynı canım ya daha kalp atışını duymadım geçen hafta gittim kese gördük 2 hafta Sonra gel dedi 24 üne gideceğiz ama merak ediyorum acaba iyi mi gelişti mi kalbi atıyor mu
Rabiasemizz Samye18 Aaa cnm bende 4+6 haftalık hamileyim keseyi gördüler ama haftaya gel dediler 24 üne gitcez inşallah kalp atışlarını duymak işin sabırsızlanıuorum
Snmgrms Rabiasemizz Rabiasemizz canım keseyi gördüler peki emriyo varmıydı içinde banada öyle oldu 7 haftalık görünüyorum ama içeride bebek oluşmadı 10 gün sonra gel dedi
xbebegimx Nurdrmz_24 sanmiyorum canim doktor ilk gebelikte belirtilerin daha fazla yasandigini soylemisti.
Lcn1 Nurdrmz_24 daha yolun başındasin hele bir 8 haftalık olsun sonra yine seni buralara bekleriz 🤣🤣🤣
Rabiasemizz Snmgrms Açıkcası biraz gıcık bir doktora denk geldim kase bu dedi bitirdi embriyo fln görmedi sanırım bilemedm