Rabiaaltn Ay bende 37 haftama girdim ara ara kasılmalarım oluyor ama geçiyor artk bi an önce sağlıkla doğurmak istiyorum 😂sancımın gelmesi için elimden geleni yapıyorum bakalım oğlum ne zaman gelcek
Yagmurcmn Bade0022 rahim yumuşaması açılmaya müsait oluyor heran ben geliyorum diyebilir bir nevi erken doğum riaki oluyor canım
Elif1907 Yarenylmz oohh maşallah yaa😂 bixim 29.haftada gerilik oluşmaya başlamıştı doktorum hemen kan sulandırıcı iğneye başlattı o şekilde biraz toparladık yoksa şuan 1700-1800lerde dolanırdıkk😊
Yarenylmz Elif1907 Bence zayıf bebek daha iyi hiç kilolu istemedim yememe içmeme de dikkat etmedim ama bir tık önden gidiyoruz bakalım 😅
Yagmurcmn Bade0022 canım açıkçası benimki tesadüf oldu ama kalçamda ağrı vardı ozamanlar dönemiyordum bile yatakta doktora gittim çatı muaynesinde öğrendim
Ozge1177 Bizde yarın 35 haftalık oluyoruz salı günü kontrolümüz var sizinkiler normal doğum pozisyonunu aldı mı acaba benim ki hep makat gelişti hala döndüğünü hissetmedim bence dönmedi
Akcaozge Ozge1177 28. Haftada dönmüştü bizim bebek 🤰🏼🍼inşallah dönmüştür kuzu ama doğuma kadar zamanıda var 😅
Elif1907 Ozge1177 benimkide hep yan duruyor ama doğumdan bir kaç dk önce bile doğum pozisyonuna giren bebisler varmış o yüzden daha erken zaten kendini strese sokma :)
KLORAKHANIM Ozge1177 son dakika dönenler de varmis, benim 28 de döndü ama cok sanci yapiyo afedersin tuvaletin bile gelince baski oluyo çatida
Lina-Annesi 34 haftaligimmm pazartsi kontrol günüm var… zor geçen bir hamileligim olduu… bütün güzel annelerden dua istiyorummmm… Bende sizin duacinizimm … Rabbim saglikli şekilde almayı nasip etsin yavrularımızii ♡♡♡
Ayytacc Akcaozge aynen canm hic sorma kilo gobek tasiyamiyorum bile bide iki oglum var kosusturmacali