Humeyraeslem1 🤣🤣🤣az önce artık koşamadigimi ve gerçek manada ağırlaştıgimi hissettim mutfaktan kapıyı açmaya koşuyordum baya agirlasmisim ya kendi kendime güldüm iki adımlık yer🤣
esiaks Humeyraeslem1 kız ne koşması yürüyemiyorum nerdeyseee. Normalde seri yürüyen hareket eden biriyim. Kaplumbağaya dönüştüm. Çok sinir bozucu 😂
Akcaozge Humeyraeslem1 hamile olduğumdan beri hiç koşmadım desem😅😂🤣bi ara bi denedim hızlı hareket edince kitlenip kaldım ağrıdan😃😃
Yarenylmz Akcaozge doğurmak istiyorum göbeğimi taşıyamıyorum ve sanki bebek çıkacak gibi baskı yapıyo 35+1 😭
Humeyraeslem1 Momsy410 35 haftaligim esim geldi ocakta patates vardı bende altını kapatmadım zaten önceden de koşarak aciyordum eşime kapıyı yine koştum ama nasıl koşmak🤣🤣
Yagmurcmn 36+2 yim kızım 1 hafta önden gidiyor gece uykularım yok sürekli nişan geldimi suyum geldimi diye bakıyorum 6. Katta oturuyorum asansörde yok evdende çıkmaya cesaretimde takatimde yok yakında gelcek bence zaten rahim yumuşaması var 😂
neshakin Akcaozge 35+6 yız. Çok ağırlaştım artık kızım fena baskı yapıyo. İlk doğumum sezaryen olunca buda sezaryen olacak nasipse doktorum haftaya tarih belirleyelim dedi. Bana sorsa bugün olur dicem yatcam masaya 😁
esiaks Akcaozge 34+0 bugün biraz yürüyeyim dedim ama çok zorlandım. Belim, şeyim, sırtım her yerim ayrı ağırdı 😂 Kendimi yarım gibi hissediyorum artık. Son haftalarda böyle geçecek belli.
Happybiz Akcaozge bende 35 haftalığım bugün. Ama doğuracak gibi hissetmiyorum😃 2 hafta sonra işten ayrılacağım. Belki o zaman motive olabilirim🫢
esiaks Humeyraeslem1 hayır yapmıyorum yaa. Alayım bende iyi ki söyledin. Tamamen aklımdan o seçenek çıkmış
minikdugm3 Akcaozge ben de 35+4 im. İnanılmaz yorgun ve bıkmış tükenmiş hissediyorum. Hem fiziksel hem de ruhsal olarak bitiğim. 37 de veya 38 de gelse keşke diye dua ediyorum gerçekten 40 çok uzak geliyor 🙈
aliandalina Akcaozge 34+1 olduk gece sabah ezanına kadar uyuyamıyorum neden bilmiyorum uyuyamıyorum diye de ağlıyorum eşimde gülüyor hayatım delirdin mi normal diye sakinleştiriyor sonra uykusuzluktan uyuyorum birde ayaklarım şişmeye başladı tuz ve şeker kullanmadığım hâlde kaplumbağa kafası gibiler tombik tombik bian önce doğurmak istiyorum valla
AsyaveAnnesiii kimsiniz 37+5im bende bana da hiç doğacak gibi gelmiyor bugün kontrol vardı kafası aşağıda ama kanalda değil, nstde sancım maksimum 35e çıktı o kadar 15 gün süresi var daha dedi ama sabırsızlanıyorum artık o kadar durmasın 🫠
kimsiniz AsyaveAnnesiii benimki makat gelis bide🫠 sanirim pazartesi donmediyse artik sezeryan gunu verir🥲
Yarenylmz Elif1907 son 2 haftadır falan çok hızlı büyüdü göbüşüm cidden bu haftalarda tam gelişim zamanı 🤣 sizin bebiş kaç kilo