giezemss-1 Mervegc ben kuaföre gidiyorum ama siz gitmiyorsanız evde kendiniz hallediyorsanız eşinizden bu konularda çekinmiyorsanız ondan yardım alabilirsiniz
Gul_20 Mervegc Canım bende hayatımda ilk kez gittim kuaföre ağda yaptırdım pazartesi günü 37+0 haftalıktım haftaya cuma doğumum olacak diye , çekindim ama bence en kolayı bu git sende ben Şuan çok rahatım .
elifff_17 Mervegc ben 30. haftamda gitmistim 1 ay gecti şimdi alınacak durumda daha yeni çıktı yarın gidecegim 36 hafta olduk cunku nolur nolmaz kuafore gitmek mantıklı hem gec çıkıyor hem temiz oluyor bence kuaföre gidin
Esragungor34 Mervegc bende çok çekiniyorum ama mecbur gidiyorum birkere git pişman olmazsın ayrıca kuaförler çekinmiyor alıyor günde kaç tane insan geliyor ağda yaptırmaya hiç çekinme utanilcak bişey yok
Arobselmar Karşınıza makyaj aynasını koyup alın jiletle 😄 iki günde çıkarsa iki gün sonra bir daha alırsınız son dönemlerde sıkıntı zaten sadece