Mervegc Son haftalarda malum göbek büyüyor hareket kısıtlanıyor özel bölge temizligini nasıl yapıyorsunuz? Ben çok zorlanıyorum artık 34.haftam bitmek üzere.
Ppzgz Mervegc bende öyle son hafta ağdaya gitmeyi düşünüyorum kasılmalar olurdur şuan gitmiyorum görmüyorum üstten jiletle alıyorum özel bölgemi ana tamamen teniz olmuyor tabi
Cnsu11 Mervegc ben normalde lazere gidiyordum gebe kaldığımdan beri kuaföre gidiyorum bunun utanılacak bir durumu yok jiletle alınca 2 gün sonra çıkıyor ve temiz durmuyo kuaförde ağda 2 dakikada bitiyor ve çok acımıyor hem sağlıklı hem en iyisi ağda kuaföre gitmekten çekinmeyin bu bir gereksinim sonuçta doğum yaparken de utanmayacağız
Asilinannesi16 Mervegc ben ayda bir agda yaptiriyorum en temiz ve rahat çözüm bu bence çekinmeyin 5 dakikada bitiyor zaten kendinizi kasmayin baska seyler dusunun o anda aci hissetmezsiniz 36 37 de gidin kuaföre zaten 1 ayda anca çıkıyor
Mervegc Esragungor34 kuaföre gitmeye çok çekiniyorum ya . Eşim teklif etti ondan da çekindim. Ama mecbur kalacak gibiyim
Mervegc Ppzgz jiletle ben de aldım çok hızlı çıktı ve çoğaldı gibi. Ben de ağda yapayım dedim aşırı zorlandım. Bundan sonra sürekli temiz olması lazım sonuçta ne olur ne olmaz ama kendim yapamıyorum. Kuaförden cekiniyorum eşim ben yardım edeyim dedi ondan da çekindim
Rebulice Mervegc Hiç çekinme git kuaföre. Büyük rahatlık. Başta çekiniyorsun. Ama jilet gibi kaşınma hemen çıkma problemi olmuyor. Ayda bir gidiyorum.
Esragungor34 Mervegc bende çok çekiniyorum ama mecbur gidiyorum birkere git pişman olmazsın ayrıca kuaförler çekinmiyor alıyor günde kaç tane insan geliyor ağda yaptırmaya hiç çekinme utanilcak bişey yok
Rmysarft Cnsu11 ağdanın son haftalarda yapılması kasılmayı başlatabilir bu bir ikincisi gittiğiniz yerin hijyen koşulları çok önemli ve hamilelikte cilt her zamankinden çok daha hassas olduğu için tahriş olma ihtimali ve acıma ihtimali de yüksek bu kısımlarını da söyleyelim iyiyi kötü değerlendirilip karar verilsin 😌
asosyalci Bende çekiniyorum. Kuaförün işi bu, seni hastanede öyle görmeleri daha kötü bir duygu o yüzden çekinme git. Ben böyle düşünüp cesaretimi topladım kuaför de yaptırdım.
Mervegc asosyalci aynen zaten orda temiz olsun istiyorum özellikle. Bir iki hafta sonra gideyim bari bibyer bulup
Benma @Mervegc Allah’tan göbeyim büyük değil ya kendim alicam o yüzden son zamanlara doğru ağda kullanıyorum 24 haftaya giricem başkalarında yemekten sonra çıkan göbek var bende şuan 😂
Yagmurcmn Kuaförde zaten 5 dk sürüyor inan bakmıyolar bile muhabbet ederken bitiyor hiç çekşnme büyük rahatlık