Hatice_123456 Bebegim0101 ya en sevmediğim şey o rop muayenesi bizi doktor yanına almıyordu rop muayenesinde ve bizde nasıl bişe olduğunu merak ettik internet ten bakınca çok üzülmüştüm
Bebegim0101 Hatice_123456 rop muanesi zor evet benim büyük oğlumda 34 haftalık doğdu.onda bende girmemistim zor bir muane