Hatice_123456 bizim hastanede yakın hergun gidip görüyorum durumu iyi şükür oksijen aliyor şuan,rop muanesi yapıldı 1 defa bir sknti yok dedi Dr ama tabi devam edecek rop muanesi,bizimkide geçirdi enfeksiyon ama çabuk atlatti anne sütü alıyor.Gerxekten çok zor donemler