Gizemlibirisi damlaguneyerii yoo endişeleniyorum Allah’ın dediği olur ne yaparsan yap.testleri de yaptirmadim
Sahnedekimadam Sağlık ocağına kalp atışları için gidebilirsiniz kızlar yakınsa :) belli haftadan sonra dinlenebiliyor
Duygu_oksar damlaguneyerii yeminle bu ben sürekli korku endişe içindeyim yasiyormu iyimi bebeğim diye iki haftaya bir başka başka doktorlara gittim farklı bahanelerle 🤭🤭 aylık izlenimi bir doktor yapıyor ama aralarda başka doktorlara gidiyorum napim catliyorum 1 ay çok uzun
Sahnedekimadam Hayatuysal34 Bende düşünmedim değil trendyolda vardı ama şimdi hareketleri hissediyorum gerek kalmadı senin haftan kaç ☺️
Hayatuysal34 Sahnedekimadam benm 2. Bebeğim nasip olrsa inşallah 1. Bebem de aldm 🙂🙂meraktan 9+3 üm ama duyablyrm çok rahat
Sahnedekimadam Hayatuysal34 Ay ne güzel 🤗 valla hissetmeden önce çok zorlandım sürekli hala benimle mi acaba tribi yaşadım hep uygulamalarda okuduklarım yüzünden🙈
Hayatuysal34 Sahnedekimadam dimi insanın psikolojisini bozuyorlar. 2.bebeğim ama ilk gibi panik halindeyim kontroller de ayda 1 🥺
Ada_ada damlaguneyerii Ben de öyleyim, 3 aydır sıkı kontrol altındaydım, alıştım sanırım🙈Doktora rica minnet 3 hafta sonraya aldım randevuyu, nasıl geçecek zaman bilmiyorum🙃
Umutlu_mom damlaguneyerii ben de öyleyim bebeğin sürekli hareket etmesini istiyorum hareket etmediği zaman tedirgin oluyorum Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder inşallah 🙏
nurr0101 damlaguneyerii Bi hafta özele gidiyorum üzerinden 2 hafta geçiyor devlete gidiyorum üzerinden 2 hafta geçiyor özele gidiyorum böylelikle zaten ikisinin de kontrol zamanı gelmiş oluyor 🤣🤣