Sumyduman bademli_puding düşene kadar her gün pamukla iyot sürdüm. Zamanla ben kabuklanıp kendisi düştü. İlk sürünce Hafif yanma oluyor bir de iyot renk veriyor batikon gibi olduğu için. O yüzden akşam dışarı çıkmayacak vakitlerde yapmak daha iyi 😊
pembiktavsan Ranip bendekiler de azıttı önceden birkaç taneydi hamilelikte boynumda,göbeğimde, göğüs altlarımda, koltuk altımda falan bi sürü çıktı 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Doğum sonrası düşmezse yaktırıcam mecbur 🥺
Ranip pembiktavsan Yorumlarda bi arkadaş iyot önermiş işe yaramış hatta foto attı onu deneyeceğim ben
pembiktavsan Ranip ben de gördüm onu ekran resmi aldım denicem öyle geçerse harika olur valla annemin de var bi sürü ona da yaparım