Mihrimahvuslat Canım kesinlikle Bir Gebenin Günlüğü. 2 kere kullandım, ikisinde de hamile kaldım. Çizgileri çok belirgin. Laboquick olanı kullandım, memnun kalmadım. İnovita olanın da çizgileri belirgin ama hangi taraf t, hangi taraf c üzerinde yazmıyor.