Derya5454 hic oyle bir sey duymadim. Ben de bastan beri erkek hissediyordum emin gibiydim hatta. Yayik oldugu icin kiz falan dediler biraz kafam karisti bir iki gun ama sonra dedim ki erkek ya kesin.. hissim çok yoğundu. Hayırlısı olsun hakkımızda kiz erkek ikisini de cok sevicez. İnsallah kizim olsun da istiyorum hatta :) asagidaysa erkektir bence :))