_Daydreamer_89 Denizkaramuk kesinlikle ağrıdan öldüm kişinin bünyesiyle alakalı birde doktorun eli çok önemli
Denizkaramuk _Daydreamer_89 bence de bünyeyle alakalı cok güzel geçti diyen de var birdaha töbe diyende
Tgcmrt48 Denizkaramuk kordon dolanması sebebi ile sezeryan oldum çok çok zordu şimdi tekrar gebeyim sezeryan olcam deli gibi o anı düşünüyorum bana çok ağır geldi
Denizkaramuk Tgcmrt48 yaa cok geçmiş olsun🙏🏼 Bende normal doğumdan korkmuyorum sezeryandan korkuyorum bıçak altına yatmak beni korkutuyor kaçıncı haftada doğdu bebeğiniz
Damlaa92 Denizkaramuk bebeğim 36. Haftada kilo vermeye başladı meğersem kakasını yapmış ve yutmuş o yüzden acil genel anestezi sezaryen oldum. Kolay bir süreçti büyütecek bişey yok
Denizkaramuk tazecikannee peki doktorunuz normal doğum yapamazsınız dedimi size? Bu arada cok geçmiş olsun inşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı🙏🏼
tazecikannee Denizkaramuk baş gelişi normal gözüküyor ama tansiyon çok yüksek olunca beni ve bebeğe riske atmak istemiyor
Denizkaramuk Merimii suni sancıya cok zor diyorlar ah cok özeniyorum evde 3-5 cm açılıp hastaneye gidip 1 saatte doğuran annelere😥
Merimii Denizkaramuk valla hiçbir özentim yok çok rahat doğum yaptım sonrasında inşallah bu da öyle olur🙏🏼
rncst Denizkaramuk tek korkum dha önce ameliyat flan olmadım nasıl bi süreç işleyecek onu bilmediğimin korkusuydu ama onu bile gözümde büyütmüşüm hiçbşey anlamadm 🙈 aadece sonraki ayılma süreci ağrıları hissetme süreçi acılıydı ama onuda 2 güne atlattım 🙃
rncst Denizkaramuk heyecan konusunda da zatn koluma bant taktılar her an her saniye nabız tansiyon sordu doktorum hemşirelere bana sordu nasıl hissediyosun die
Tugba3458 Denizkaramuk benimkisi erkenden gelmek istedi karnım belim ağrıyodu öyle gittim alttan baktı doğum yapmak üzeresin dedi ters ve küçük olduğu için sezeryan oldum bi anda girdim 5 dknın içinde kolay geçti stres yapıyosun bian ama zor değildi
Denizkaramuk Tugba3458 oldu bittiye gelmiş biraz korkmaya bile vaktiniz olmamış sizin çok şükür güzel geçmiş maşallah 🙏🏼
Tugba3458 Denizkaramuk aynen öyle çok şükür 1 buçuk ay küvezde kaldı 30 haftalık olduğu için şimdi 2 buçuk yaşında abi olucak inşallah 🙏
Bernnnaaaa Denizkaramuk bebek ters geliyırdu dönmedi 39+3te sezeryan oldum zaten serklaj da vardı dönsede sezeryan yapacaktı doktorum