Denizkaramuk akşam şiddetli baş ağrım başladı asla geçiremedim sabahı kontrolüm vardı tahlillerim yapılacaktı o yüzden gece acile gitmek istemedim sabrettim sabah 5 te kusmaya başladım hastaneye gittim ultrasonda herşey normaldi doktor idrar tahlili sonucuma baktı gebelik zehirlenmesi başlamış tekrarlayalım testi 1-2 güne bebeği alabiliriz dedi doğumhanede sonda ile idrar aldılar tahlil yaptılar ama bekleyecek gibi değildi sanırım sonrası hayal gibi şoktaydım kontrole diye gidip bir anda ameliyathanede buldum kendimi 😊 kızımda 12 gün kaldı küvezde ama çok şükür iyi şuan 22 aylık abla olacağı günü bekliyor 😊