Denizkaramuk merhaba bebegimin kap atışları yavaş çıkıyordu. Bu nedenle riske atmamak icin sezeryan oldum. İlk 6 gün biraz sıkıntılı oluyor. Kolay oluyor desem yalan olur 🙈 Ama yedinci günü çok rahatlamıştım. Acım hafiflemisti. Doğumdan sonra hep gezdim dolaştım evimin içinde çok faydasını görmüştüm.Şimdi ikinci çocuk düşünüyorum ve başıma geleceği bildiğim için çok korkuyorum 🙈