Tubaut ben de karnımda o şekil bir şeyler hissediyorum. Sağ taraf sertleşiyor oysa ki son ultrasonda bebeğin kafası sol en alttaydı. Bilmiyorum kontrol gününü beklemek istemiyorum sabırsızlanıyorum ama bu kadar erken de gitmek istemiyorum tekrar doktora. Rüyalarımda görüyorum her gece. Çok sıkıntılı bir durum gerçekten içinde olduğumuz durum