Aaysenurd_
Hiçbirşey senden bebeğinden önemli değil canım bunu hiçbir zaman unutma
Benim hamileliğimde de ablamınkinde de aynı şekilde aile sorunları,ekonomik sıkıntılar vs çok stresli zamanlar oldu, olmaya devam ediyor .
Bol bol dua et
Hiçbir sorun sıkntı kalıcı değil ve bir sınav yaşadıklarımız.Bir şekilde geçecek düzelecek herşey inşallah.
Seni mutlu edecek şeyleri düşünmeye çalış veya kafanı meşgul edecek farklı şeyler bul
Bebekler çok etkileniyor küçücük bir stres ağlama durumunda hemen kasığıma kramplar giriyor benimde