Az önce benimde kanamam oldu ilk defa bugun tam 6 haftalığım hemen doktorumu aradım ağrın varmı dedi yok ama koyu kırmızı 5 6 damla gibi geldi dedim hemen progestan yazdı 3gün üst üste iğne oluyosun dedi gidip olucam birazdan korkma kese etrafında kan birikebiliyor o olabilir dedi ama biz önlemimizi alalım dedi olucam şimdi dikkat edin önleminizi alın sizde😍