Bende 6 haftalık hamileyim çok az pembe pembe geliyor 1 haftadır her gelişinde doktora koştum kesenin durduğunu söyledi iğne verdi dün daha yoğun oldu yine hemen gittim iki kese gördü ikizlermiş iğneye devam ediyorum progestan iğne kullanıyorum 2 günde bir haftada birde pruloton depot vuruluyorum ben bebek olmasını çok bekledim ve kendiliğinden ikiz hamile kaldım ilk gebeliğim çok korkuyorum