Simay13 Ayfer- bende çok severim. Sebze yemeklerinde bayılırım. Pırasa ıspanak karnabahar kışın vazgeçilmezi😁
Aaaysee Deletedmom_85 jdjdjdkd no hayatta olmaz aşko hiç kullanmadım bu zamana kadar anam da kullanmazdı hiç bi poğaça için yılların geleneğini bozamam 😂
gzl_2320 Deletedmom_110 bayadır makarna yemiyorum makarna yapıcam😅 çorbaya hala karar veremedim ne yapsam bilemedim😅 salata olmazsa olmazım zaten
Minigim38 Deletedmom_110 bugün abimgilde davetliyiz yemek yapmaktan yırttım 😁😁 Mercimek çorbası Taze fasulye Tavuklu pilav Salata Turşu Kalburabasti tatlısı var
Hatice_123456 Herkes çeşit çeşit yemek yapmış ne güzel ben 1aydir yemek yapmıyorum havada tavada yiyoruz biri bana yemek yapmaya gelse keşke
ipekmom_ Sebzeli şehriye çorbası Karışık kızartma (tavuk,patates,patlıcan,kabak, patates vs.) Yanına pirinç pilavı salata
mekselinaa Deletedmom_85 inşallah Allah razı olsun canım yolun trabzona düşerse bende her zaman beklerim 😘❤