aysenrZey canım biz direk köy evimize geldik deprem günü mustakil zaten cadır kurduk 4 gündür evde kalıyoruz şiddetli yağmur var ve çok soğuk cadır sel olan yerlerde var Eğerki mustakil evin yoksa cadırda kalacaksan gelme ki bence evde bile durma ortamın güvenliyse doğumunu yap bulunduğun yerde gel