Yagmure Melisasak145 bende de yeni oldu doktorum proctolog adında bir krem verdi beni bayağı rahatlattı kadın doğumcunuza danışarak alabilirsiniz
gktg1 heyecandoruktaa2 karnında kaslma varsa sancn çıkar nstde yani bebek toplanıyor mu belli aralklarla öyleyse sancıdır
heyecandoruktaa2 gktg1 evet ara ara kasiliyor.ama duzenli bi sancim yok Surekli oluyor.yani 1 saat agrim varsa yarim saat agrim olmuyor 2 saat agrim oluyor 15 dk olmuyor gibi