“Bi de tek çocukla iyisin . Şimdi ikinci gelince biri elinde biri belinde ayy düşünebiliyo musun canımmm ” diyenler var
Oğlumla , doğacak kızımın arasında 5 buçuk yaş var . Napsaydım 10 yıl mı koysaydım. Ama işte insanlar illa bişey diyecekler . Karnında küçüktü ilk gebeliğim de sen kaşık kadar doğuracan demişlerdi . 3500 doğdu. Okula mı kayıt ettircem doğurup doğurmaz