Ferdane23 babygst canım hayırlı olsun rabbim hayırlısıyla müjdesini aldırsın sağlıkla kucağına almak nasip olsun bende tüp Bebek hamilesiyim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
HtcAksy Insallh güzel haberler alirsiniz♥️🤰 lütfen hayatiniza normal devam etmeye calisin ve cok fazla kasmayin.
Muhammedarasannesi babygst canım elektronik olan herşeyden uzak durmanı tavsıye ederim kuzebımde o gün transfer oldu normalde tutmazdı bu ay elektronik herşeyden uzak kalarak hamıle kaldı
Ferdane23 Muhammedarasannesi kesinlikle katılıyorum buna ben transfer olduğumda 12 gün hiç telefon elime almadım televizyona bakmadım radyasyondan dolayı
aybarsaybuke babygst hayırlısı olsun simdiden. Tüp benek iğneler dahil ne kadara mal oldu merak ediyorum
babygst aybarsaybuke merhaba sperm ileri hareket sorunundan dolayı çipli tüp bebek yaptık biz 27 bin mal oldu
Nurcan3437 babygst hayırlı olsun bende tüp bebek gebesiyim banada iki adet verildi biri tuttu benım embriyolar kalite olarak sizden düşüktü tuttu elhamdülillah darısı sizee olsun 🤲🏻🥰
babygst aybarsaybuke evet paketti ama bu ilaçlar gonal f iğneler tarlusal ovitrelle idi Transfer hazırlık ve sonrası için biz kendimiz ödüyoruz