2 ay rahim dinlendirmeden sonra nihayet yarım saat önce transfer oldum işlem 4 Dk sürdü en çok sıkışıklık yordu
gerisi bi alet takıyorlar o çok az kastı ama çok kısa sürdü işlem 2 adet 5.gün aa kalite embriyo transfer edildi şimdi de idrarımı yapmak için sürgü takıldı çok rahatladım çok şükür
nasipse 10 gün sonra test istedi Rabbimden hayırlısı 🤲🏻