Elvancn bende 35+2 deyim. Normal istiyorum ama tabi bebek karar verecek ☺️ Benimde annem şehir dışında rahatsızlığından dolayı yanımda olamayacak. Kayınvalidemi de ben istemedim. Açıkça söyledim. Daha hızlı alışmam için bu süreci eşim, ben ve bebeğim olarak geçirmek istiyorum diye. Evet sezeryan olursak biraz zor olabiliyormuş toparlanmak ama eşlerimiz var illak yardımcı olurlar ve daha hızlı adapte oluruz. Endişe etmeyin bence ☺️