Hatice_123456 biz tek cocuk dusunuyoruz cunku ekonomik anlamida gectim manevi anlamda 2 cocuga veya 3 cocuga yetebilecegmizi zannetmiyorum cocugumu ilmek ilmek dokumak hic bir huyunu gozden kacirmak istemiyorum. Cunku törpulenmesi gereken huylari oluyor herkesin 2 veya 3 cocuk oldugunda onlari gozden kacirabilirim yarin bu cocuklar topluma karisicak nasil bir cocuk yetistirmisler algisi olusucak. Gercekten cok guzel yetistirmek istiyoruz karakteriyle egitimiyle. Mesela cocugumuzu koleje vermek istiyoruz ama 2 cock dusunursek bu imkansiz. Cocugumuzu en iyi sartlarda yetistirebilmek icin tek cocuk dusunuyoruz. Hatta Allah izin verirse ilerde yurtdisina gitsin kurtarsin kendisini oralarda okusun gucumuz yettigince destek olmak istiyoruz. Biliyorz ki 2 cocugmz olrsa bu imkanlari saglayamayiz. Ben tek cocugm 3 eltiyiz eltimin biri 6 digeri 7 kardes mesela kaynanam hep soyler tek cocuk olanla fazla kardes olan arasinda fark oluyor tabi der. Esimler 3 kardesler 2 abim varda noluyor ne yararlari var bir isede yaramiyor daha cok köstekler der. Bizimki tek cocuk olsun der. Tabiki bu bizm dusuncemiz herkesin dusuncesi farkli cok cocuk yapanida yadirgamiyorm kendi bilecekleri is kimsenin haddine degil kimin kac cocuk yaptigi. Ben simdiye kadar 1 kez bile keske kardesim olsaydi demedim cevremdeki ornekler hic iyi degldi. Cocukluk arkadasm bile der kardesin var mi derdin var diye. Bana gereksiz geliyor. Zaten hele evlendilermi kiskanclik fesatlik yapiliyor. Esimin abilerinde yasiyoruz bizim fazla biseyimiz olcak diye ödleri patliyor her sene tatile gittik 5 sene boyunca cocuk yapmadik onun bile lafini yaptilar tabi para var huzur var diye ama onlar pespese cocuk yapti biz her sene tatile gittik tercih meselesi totale vurdugnda onlarinki daha masrafli dogum parasi giyimi mamasi bezi ama onlar ona bakmior baskasinda olanda gozleri var hep. Kardes mi aman aman cocugmun basina ne bela etcem diyor eşim.