Esra_57 Tubazeynepalin servikal yetmezlik diye bir şey var rahim olması gerekenden gevşek oluyormuş bu da küçük haftalarda erken doğuma neden oluyor bu yüzden küçük haftalarda rahime dikiş atılıyor ki bebek erken doğmasın açılma olmasın buna da serklaj deniyor bildiğim kadarı bu
Seherak 35+1 im iki haftadır aynıyım uykular gece haram oldu karın şişlik mesane baskısı doğuracak gbı hıssetme başka bir şikayetım yok benım midem normalde berbat yanma ama mide koruyucu kullanıyorum o knuda çok rahatım birde nefes sorunu tabi allah herkese yardım etsın 🤲🏻
Merinizzz Tubazeynepalin 36+4 olduk bu gün ve bir iki haftadır uyumak neredeyse imkansız oldu sabaha karşı anca bayılıyorum gündüz yatıyorm mecburen iyice düzenim bozuldu
ginal 36+1 uyku diye bisey kalmadı.. reflü, bacak ağrısı, tuvalete kalkma, kramp hersey var.. sabaha karşı uyuyabilirsem uyuyorum
Tubazeynepalin nur34_ evet işte doğum yaklaşıyor benim de aynı sürekli durduk yere karnım sertleşiyor aşırı gaz sorunum var ara ara yalancı sancı geliyor hele belim belim çok kötü
Tubazeynepalin MadameHappy34 sağa ben yatamıyorum ya sanki bebek karnımda nefessiz kalacakmış gibi hissediyorum korkuyorum 🤣
Tubazeynepalin Dilek343 doğum artık olacak hayatım ondan kaçışımız yok bebeğimiz sağlıklı olsun da biz biraz acı çekeceğiz o önemli olan
Tubazeynepalin nur34_ bende doğurana kafar temizliğe devam 😅kafam dağılıyor hem hemde zaöan geçiyor ama ağrılarım geçmiyor gerçi beniö baya zamanım var daha
Demmet Tubazeynepalin ben nerdeyse 20. Haftadan berı uyuyamiyorum kı suan 27 haftalık üstüne üstlük gebelıkten kaynaklı kemik erimesi var o kadar özenıyorum ki sizlere bilemezsiniz yinede şükür