ballibocek ay ciddi misiniz bu kadar düşünüp yazdığınız çokkk teşekkür ederim 🙏 burda kimler ne söylüyorsa söylenenleri yapıyorum düne göre bugün şükür çok iyim dün gerçekten çok ama çok kötüydüm o kadar büyük hormon yüksekliği yaşadım ki daha hayatımda hiç böyle bir şey yaşamamıştım ama bunun sadece tek bende olmadığını tek benim yaşamadığımı ve normal olduğunun kânatını getirdim kendime ve beynime en güzelide namaz ve kuran okumak birde dediğin gibi uyku inanın uyku uyuyunca çok daha rahat oluyorum bunu anladım bakalım alışırım heralde bu duruma doğurana kadar annelik iç güdüsü geliyormuş insanın içine birde bebeğimi düşünmem zorundayım ben üzülünce oda üzülüyormuş dün mesele bunu düşünmedim acaba bu bebeğe yeterli gelebilir miyim diye kafamda kuruyordum şuan öyle değilim rabbim elimden tuttu şükğrler olsun ki 🙏 sizinde evladına hayırlıca uzun ömürler nasip etsin Allahım 🤲 çok saolun yardımınız için 🌺🥰